News

Serwis w programach do gabinetu lekarskiego

2019-03-25 14:25:36

Ilu z Państwa zdarzyła się sytuacja, że oprogramowanie medyczne, które Państwo użytkujecie, nagle przestało prawidłowo funkcjonować? Pojawiły się problemy z wystawianiem recept, błędy związane z usługą czy po prostu nie można było przeprowadzić pełnej wizyty, gdyż Państwa program do gabinetu przestał działać?

W takiej sytuacji pojawia się złość, stres, frustracja, która potęguję się wprost proporcjonalnie do ilości pacjentów. Większe placówki takie jak przychodnie lekarskie, pogotowia ratunkowe czy kliniki, gdzie ruch pacjentów jest bardzo duży, nie mogą sobie pozwolić na przerwy w pracy ze względu na szwankujące oprogramowanie medyczne. Szybki i sprawny serwis w takich sytuacjach jest bezapelacyjnie konieczny, aby program w gabinecie działał prawidłowo.



Mamy świadomość, iż awarie w systemach medycznych pojawiają się dość często. Zauważyć to można po pytaniach osób, które do nas dzwonią w sprawie oprogramowania medycznego eRUM. Jednym z najczęściej występujących tematów są właśnie zapytania o serwis i wsparcie IT - "Jak funkcjonuje państwa serwis?", "Czy jest on darmowy?", "W jakich godzinach go Państwo pełnią?" Przytoczymy tutaj jedną z sytuacji, która niedawno miała miejsce. Zadzwonił do nas Pan Adam, lekarz z gabinetu prywatnego. Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się, że nasze usługi polecił mu kolega używający naszego programu do gabinetu eRUM. Z rozmowy wynikało, że nie jest on zadowolony z oprogramowania którego obecnie używa. Głównymi problemami było wolne działanie systemu, część dodatkowej funkcjonalności nie działa prawidłowo, natomiast sam program często komunikował różnego rodzaju błędy, które kompletnie wstrzymywały pracę, natomiast kontakt z samym serwisem niestety był mocno ograniczony. Pan Adam był niezwykle zdziwiony i zaskoczony, gdy dowiedział się o aplikacji eRUM oraz o standardzie naszych usług serwiowych..

Według Nas, obsługa klientów powinna być priorytetem w szczególności dla firm funkcjonujących na rynku oprogramowań medycznych, gdyż osoby z nich korzystające nie mogą pozwolić sobie na nie działający program w gabinecie. Każda taka przerwa skutkuje wydłużeniem się kolejek bądź może być pośrednią przyczynę pogorszenia się stanu zdrowia pacjenta! Szybki i sprawny serwis to u nas standard: - Serwis jest w pełni darmowy i świadczony z najwyższą jakością, - Sprawy każdego z klientów załatwiamy w możliwie najkrótszym czasie pozwalającym na swobodną pracę, - Zawsze można do nas dzwonić z zapytaniami dotyczącymi oprogramowania, - Każda instytucja otrzymuje swojego opiekuna, natomiast w przypadku jego nieobecności, otrzymają Państwo profesjonalne wsparcie bezpośrednio z centrali.

Zależy Nam, aby klient korzystający z naszych usług zadowolony był od A do Z!

WYMIANA
ELEKTORNICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ


Obowiązek od 1 lipca
Następny Wróć

Rozpocznij korzystanie z programu eRUM do gabinetu już teraz.

Wystarczy zamówić eRUM i zalogować się do programu z dowolnego miejsca i urządzenia.

ZAMÓW eRUM